Ślubnie Ania i Dawid

Nadrabiam czerwcowe zaległości 🙂 Może kiedyś uda mi się robić wpisy na bieżąco 🙂 chociaż po bardzo krótkim namyśle, uważam, że jest to po prostu nie możliwe. Weźmy nawet miniony tydzień, od wtorku jestem w domu, bo dzieci chore a wiadomo, że jak chore to i „w kwaśnym sosie”, nie wybiegane,  nie dotlenione, wkurzone, że wszystkie dzieci z osiedla na placu a oni wyjść nie mogą. I od rana do wieczora organizowanie maluchom zajęcia 🙂

Nagle na horyzoncie całkiem z znienacka pojawił się piątek…więc stwierdziłam, że czas skończyć wpis, który wisi już prawie miesiąc  🙂 Oczywiście wpis robię nocą, bo jakże inaczej….

Kartkę ślubną, którą dziś prezentuję, wykonałam dla mojego kolegi z pracy, który niedawno wstąpił w związek małżeński 🙂 I któremu jeszcze raz serdecznie gratuluję 🙂

Kartka nieco w stylu vintage …

  20160608_000021_003    20160608_000151_002

Ozdobiona mini perełkami, tekturkami i oczywiście kwiatami……..

         20160608_000254_003   20160608_000239_000

I jeszcze środek…..i mój ulubiony napis tekturkowy :  „…i obiecuję Ci uśmiech przy porannej kawie, parasol w deszczu i stokrotki na wiosnę…”

20160608_000351_000

To na tyle, trzymajcie się ciepło…. 🙂

 

Skomentuj

