Dziecięce rysunki

Dziś szybki wpis, rysunki – laurki moich maluchów, które dostałam  na Dzień Mamy  🙂 Muszę się nimi pochwalić, bo są przepiękne 🙂

20160604_213458_000Kuba 5l. namalował kwiaty w ogródku i mnie z konewką podlewającą kwiatki (ta zielona postać po prawej stronie to ja, trzymam różową konewkę 🙂 ) Oczywiście sam podpisał laurkę.

20160604_213524_000I laurka od Szymka 3l., który narysował kwiatki 🙂 Pisać jeszcze nie potrafi, więc pomógł mu mąż.

Dzieła moich dzieci, postanowiłam zgłosić  na „1 wyzwanie dziecięce” – Od A do Zet 🙂

ogłoszenie

 

 

8 thoughts on “Dziecięce rysunki

  1. Uwielbiam takie rysunki!!! Są cudowna, nieodlaczna czescia rodzicielstwa, a Twoi synkowie maja prawdziwy dar 🙂 gratuluję im zapalu i pomyslu! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet!

    Lubię to

  2. Oj tak nie ma nic piękniejszego niż prezent wykonany przez dziecko. Mi zawsze łezka kręci się w oku kiedy takie dostaję, a dostaję ich ostatnio masę głównie od córki.Piękne są te Twoje laurki. Fajnie, że przyłączyliście się do naszej zabawy. Dziękuję w imieniu DT sklepu Od A do Zet 🙂

    Lubię to

  3. Dziękujemy za pokazanie nam prac synów oraz za wzięcie udziału w naszej zabawie.
    Chłopcy się postarali! Cudowne laurki – zachowaj je!
    Ja do dnia dzisiejszego mam teczki z rysunkami moich dzieci.
    Podpisywałam wszystko z tyłu wg relacji dzieci co przedstawia praca – warto 🙂

    Lubię to

Skomentuj

