Kartka urodzinowa

Dziś kolejna kartka urodzinowa , wykorzystałam tu moje ulubione „dechowe” papiery. Oczywiście przepraszam, za jakość zdjęć ale robiłam je jak zwykle ciemną nocą  i dopiero teraz zobaczyłam, że są lekko zamazane :/

20160427_052409Kartkę zrobiłam dla mojej koleżanki, z którą się znamy od 100 lat! 🙂

20160427_052439

20160427_052503Mam nadzieję, że przy kolejnej kartce, w końcu uda mi się zrobić zdjęcia o normalnej porze, chociaż przy moich maluchach jest to mało prawdopodobne 🙂  Przy  takim cieple jak teraz to tylko plac zabaw, piłka, rower, plac zabaw, piłka, rower….itd w kółko to samo. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, dzieci dotlenione, zadowolone a my z mężem w dobrej formie i to bez chodzenia na siłownię 🙂

Miłej niedzieli 🙂

 

Skomentuj

