Kartka urodzinowa

Witajcie! Na dworze zimowo i śniegowo, – sypie od rana. Z jednej strony dobrze, bo dzieci na weekend będą miały niezłą frajdę, śniegu u nas pod dostatkiem.  A swoją drogą, ostatnio zastanawiałam się, jak to możliwe, że maluchy tarzają się w śniegu, ganiają, szaleją i nie jest im zimno. A my rodzice chwila i zaraz marzniemy, mimo tego, że biegamy za dziećmi i służymy za konie powozowe ciągnąc sanie z maluchami 🙂   Czy my dorośli jak byliśmy dziećmi też tak mieliśmy? Przecież, zimy kiedyś były bardziej konkretne niż teraz….. No dobrze, koniec moich przemyśleń, przejdźmy zatem do meritum dzisiejszego wpisu.

Aby trochę sobie ocieplić zimową atmosferę wykonałam dla Leni mojej małej siostrzenicy kartkę, na okoliczność 2 urodzin 🙂

20160105_105358

W każdym rogu  kartki przykleiłam kryształowe serduszka, w centralnej części – papierowe kwiatki, kokardka i…..

20160105_105443_Richtone(HDR)

…stempel zielonej żabki 🙂

20160105_105421_Richtone(HDR)

I środek….. – wybaczcie, że pusto  ale zdjęcia robiłam przed wypisaniem życzeń 🙂

20160105_105518_Richtone(HDR)

 

Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego Lenuś, zdrówka i spełnienia marzeń!!!! 🙂

20160105_105618_Richtone(HDR)

Kartkę zgłaszam do wyzwania:

bingo wyzwanie!wybrałam: kwiaty, tekturka, wstążka

 

 

 

 

Skomentuj

