Nowy rok i …..

Witajcie w Nowym Roku!!!  Na ten  jeszcze „Młody Roczek” życzę Wszystkim świeżego i otwartego umysłu, dużo pomysłów, pomyślności i przede wszystkim zdrowia, ponieważ jak będzie zdrowie to i damy radę góry :przenosić 🙂

U mnie świąteczne zaległości i czekoladowników ciąg dalszy…dziś cały zestaw, postanowiłam, się nie rozdrabniać : )20151222_125335_000

Oczywiście  powędrowały  pocztą jeszcze przed świętami, do swoich właścicieli 🙂  Do dekoracji pudełek wykorzystałam stemple, papierowe kwiatki oraz małe, drewniane klamerki. Kolorowe wstążeczki, które użyłam do zamknięcia pudełek znajdziecie w sklepie 

jatma-logo_01Ponieważ nie miałam czasu na wykonanie kartek świątecznych, wewnątrz pudełek dodałam życzenia i opłatek…

                    20151222_130210  20151222_130110       

                   20151222_125403_000   20151222_130050      

…takim sposobem wyszły czekoladowniki uniwersalne 🙂

Skomentuj

