Kartka z kredką

No i stało się, długo chodziła za mną myśl  o własnoręcznym zrobieniu kartki okolicznościowej aż w końcu zabrałam się do dzieła i oto jest.

DSC01275

Motywem przewodnim miały być kredki, dlatego umieściłam je również pomiędzy papierowymi kwiatkami. W rogu umieściłam kokardę z różowej rafii.

DSC01270Po różnorodne papierowe kwiatki zapraszam do sklepu

bannerNa przeciwległych rogach umieściłam dekory z Wycinanka.net

Stempel dziewczynki pomalowałam pastelami jak również farbami Amos, znajdziecie je tutaj.

DSC01271Kwiatowy motyw  (klik), który dodałam pod stemplem dziewczynki znajdziecie w sklepie

dekormania_logo2Digi stempel pochodzi od Beary Sweet Designs.

Wzdłuż kartki rozmieściłam brązowe kryształki a na dole mniejsze różowe.

DSC01276I tak oto wyszła moja pierwsza kartka,  myślę, że jak na pierwszy raz to całkiem nieźle 🙂

Kartkę zgłaszam do wyzwania Szuflady – „Kredki”

ban.otworz.szuflade1

 

Skomentuj

