Słoneczna ramka

Lato to czas odpoczynku i uwieczniania na zdjęciach niepowtarzalnych chwil. Z myślą o takich właśnie pięknych momentach z dziećmi przygotowałam słoneczną ramkę.

DSC01268Wykonałam ją w typowo letnich, ciepłych kolorach. Słoneczniki zrobiłam metodą Sospesso, przy bukiecie małych słoneczników dodałam kokardę z żółtej rafii. Dwa boki ramki ozdobiłam  żółtą tasiemką.

DSC01265 DSC01264Dodałam również wycinanki…

DSC01262…znajdziecie je w 

logoJako kropkę nad „i”  dodałam Digi Stempel od by Novinka

DSC01263Chwytajcie piękne chwile, bo warte są wspomnień….

Pracę zgłaszam do 8 wyzwania studio75 – Bingo, wybrałam zestaw : stempel, wycinanka, wstążka

11665581_978511862194025_2884131189225087526_nCraft Style – Wyzwanie 18 – tablica. Wybrałam kolor  żółty i słoneczniki

baner

3 thoughts on “Słoneczna ramka

Skomentuj

