Łyżka

Łyżka…od zawsze kojarzy się wszystkim z kuchnią, a mnie dodatkowo z moim ulubionym świętym, którym jest Św.Wawrzyniec  patron kucharzy. Najczęściej trzyma kratę (ruszt), na której był męczony i gałązkę palmy, jako symbol swego męczeństwa.”Zginął przypiekany na ruszcie. Przed śmiercią poprosił by go odwrócono na drugą stronę” (cytat z filmu „Pod słońcem Toskanii). 

Postanowiłam więc połączyć jedno z drugim i podarować starej, drewnianej łyżce drugie życie 🙂 a Święty znalazł się na honorowym miejscu 🙂DSC01239

Łyżkę pomalowałam na biało a później zrobiłam przetarcia.

DSC01234

Na rączce dodałam napis „In my kitchen”, który pomalowałam farbami Amos

DSC01236

farby  znajdziecie je tutaj

thumb1.html

Wokół Świętego przykleiłam zioła i wycinanki z …

DSC01233

…Wycinanki 🙂

logo

Łyżka przed i po

DSC01111  DSC01237

Czy w Waszej kuchni  również gości jakiś Święty…?

Skomentuj

