Awaria na blogu

Zapewne niektórzy odwiedzający zauważyli, że w starszych moich postach, zdjęcia są niewidoczne. Otóż tak, nie widać ich, bo je usunęłam, ale całkowicie nieświadomie. Zachciało mi się porządków w mediach, bo stwierdziłam, że mam za dużo zdjęć, to je wykasowałam – żeby było bardziej przejrzyście 🙂 no i się narobiło. Zdjęcia poszły nie tylko z biblioteki ale także z postów. Od szwagra się dowiedziałam, że biblioteka mediów rzecz święta i nie wolno jej ruszać.

Przy  okazji nauczyłam się jednej rzeczy – nie zawsze porządki wychodzą na dobre 🙂

Przepraszam wszystkich za niedogodności, w ciągu 2-3 dni postaram się wszystko naprawić.

Skomentuj

