Zakładka do książki i paczuszki z ciasteczkami

Dziś trochę inny wpis decoupagowo – kuchenny 🙂 Mój synek miał dziś zakończenie roku w przedszkolu, postanowiłam więc zrobić dla Wychowawcy Pani Zosi mały upominek – zakładkę do książki -w ramach podziękowania za fantastyczne prowadzenie dzieci w przedszkolu przez ten cały rok.

DSC00957Zakładka w letnim stylu z -motywem polnych kwiatów. Po drugiej stronie wykonałam transfer, do zakładki dodałam żółtą tasiemkę.

DSC00958Ponieważ moją miłością jest również kuchnia, dla dzieci przygotowałam małe paczuszki z owsianymi ciasteczkami 🙂

DSC00960

…i zaczęły się wakacje… z tej okazji proponuję pewną myśl…

Skoro wakacje zaczynają się w lato, to powinny trwać do 23 września, bo to ostatni dzień lata..

Pomarzyć dobra rzecz :)….

 

 

 

3 thoughts on “Zakładka do książki i paczuszki z ciasteczkami

Skomentuj

