Tabliczki z sentencją Sospeso i 3D

Tabliczki z sentencją już znacie, dziś proponuję kolejne -prezentowe wykonane rożnymi metodami. Jedna 3D, druga Sospeso.

DSC00825  DSC00820

Na pierwszej tabliczce większe kwiaty zrobiłam metodą Sospeso, a drobne kwiatki i listki zaznaczyłam farbami witrażowymi firmy Amos, które znajdziecie w sklepie:

thumb1.htmlCałą tabliczkę pocieniowałam przechodząc od koloru białego do pomarańczowego, wykropkowałam białą farbą i poprzecierałam w niektórych miejscach. Jako zawieszkę dodałam żółtą cienką wstążeczkę.

DSC00826Dekoracje na drugiej tabliczce wykonałam metodą 3D ale tylko kilka kwiatków.
A ponieważ, osoba dla której przeznaczona była tabliczka, lubi lawendę, tabliczka w kolorach lawendowych 🙂

DSC00822Pocieniowana od białego do lawendowego. Takie kolory uzyskałam dodając do białej farby akrylowej starte suche pastele, po wymieszaniu uzyskałam kolor delikatnie fioletowy. Efekt 3D uzyskałam stosując pastę strukturalna, na którą przykleiłam poszczególne elementy serwetki. Tutaj jako zawieszkę, użyłam lawendowej wstążeczki. Dodatkowo do pudełka z tą tabliczką, dołożyłam bukiecik ususzonej zeszłorocznej lawendy z własnego ogródka 🙂

Ponieważ tabliczki miały być prezentami, chciałam je odpowiednio zapakować. I tu pojawił się problem  z pudełkami, ponieważ musiały być trochę niewymiarowe 🙂

DSC00834  DSC00836

Przeszukując internet trafiłam na sklep, w którym dostałam super pudełka,  i ogromny wybór pięknych wstążek. Sklep gorąco polecam i bardzo dziękuję, ponieważ firma wykonała mi pudełka w odpowiednich wymiarach.

jatma-logo_01DSC00845 DSC00840

Co myślicie o takiej formie prezentów?  Czyż nie są oryginalne?

I jeszcze krótka myśl:

„Jedynie miłość rozumie tajemnicę: innych obdarować i samemu przy tym stać się bogatym”.                                                                                                                                                                                                                                       Brentano van Clemens

 

One thought on “Tabliczki z sentencją Sospeso i 3D

Skomentuj

