Ramka decoupage Sospeso

Już jakiś czas, chodziła za mną myśl aby spróbować decoupagu  Sospeso. Wbrew pozorom Sospeso to nie jest nic do zjedzenia, choć nazwa brzmi dosyć smakowicie 🙂  jest to niezwykła technika tworzenia przestrzennych dekoracji, która wyróżnia się ogromną plastycznością i doskonałym efektem końcowym decoupagu. Ja w swojej pracy udekorowałam Sospeso tylko kawałek ramki ale już wiem, że na jednej pracy się nie skończy, zresztą oceńcie sami 🙂

DSC00781Do Sospeso stosuje się specjalną folię transparentną do której przykleja się wycinanki z serwetki a po wyschnięciu ogrzewa się nad świeczką i wygina. Nie jest to nic trudnego ale za to efekty są niesamowite 🙂

DSC00777 Aby całość ramki nie była całkowicie płaska, niektóre kwiatki uwypukliłam, stosując do tego farby witrażowe firmy Amos, które uwielbiam za ich piękne kolory. Farby te znakomicie zastępują pearl peny.

 DSC00794   DSC00779

Farby witrażowe znajdziecie tutaj

thumb1.htmlNapis na ramce „Zuzia” pocieniowałam i  także pokryłam farbą witrażową ale tym razem bezbarwną (clear).

DSC00780   DSC00784

Nie ukrywam, że jestem zachwycona tą odmianą decoupagu a Wy co sądzicie?

DSC00789

Duzy wybór tekturowych literek znajdziecie w sklepie

logoNie bójcie się próbować nowych rzeczy a nóż coś innego i nowego przypadnie Wam do gustu. I jeszcze mały motywator:…  🙂

„Jeśli nie spróbujesz, nigdy się nie dowiesz czy było warto”…

 Zapraszam do komentowania postów i z góry dziękuję za każdy jeden komentarz:)  

VI wyzwanie

One thought on “Ramka decoupage Sospeso

Skomentuj

