Szyld mojej pracowni…

Kiedy zobaczyłam tą serwetkę wiedziałam, że muszę ją kupić, po prostu przemówiła do mnie 🙂 Wiedziałam również, że muszę z niej wykonać coś do swojej pracowni, tak powstał szyld mojego atelier.

DSC00770Obrazek na serwetce posiada jakąś niezwykłą magię i za każdym razem kiedy na niego patrzę inspiruje mnie do podejmowania kolejnych działań.

Decoupage wykonałam na kartonie, serwetkę przykleiłam metodą „na żelazko”, miejsce gdzie nie było serwetki pocieniowałam farbami akrylowymi a na koniec zrobiłam mały transfer.

Tak oto, dzięki niezwykłemu obrazkowi na zwykłej serwetce, kolejny raz zawitała w mojej pracowni ogromna dawka dobrej energii, ciepła a przede wszystkim magii… Serwetkę znajdziecie w sklepie:banner_long_v2I jeszcze cytat …. 🙂

„Nie pytaj czego świat potrzebuje. Pytaj co czyni Cię pełnym życia i rób to. Ponieważ, tym czego świat potrzebuje, są ludzie pełni życia” 

                                                                                                        Howard Thurman

róbmy to co kochamy, myślmy pozytywnie a na pewno osiągniemy cel, do którego dążymy…

Skomentuj

