Zaczarowane pudełko…

Weekend majowy szybko mija, pogoda nawet znośna, chociaż wiosna mogłaby trochę bardziej się postarać z temperaturą, bo przy 10 stopniach jakoś buty nie spadają 🙂  Za to w mojej słonecznej pracowni pełnej pozytywnej magii powstało „zaczarowane pudełko” dla mojej małej siostrzenicy Leni 🙂

DSC00643

Pudełko ma być przeznaczone na spineczki i gumki, których Lenia choć jest jeszcze małą dziewczynką posiada już sporą kolekcję, ale to już zasługa jej mamy 🙂

DSC00638

Do dekoracji pokrywki wybrałam delikatny motyw z kwiatkami, który przykleiłam metodą „na żelazko”, dzięki temu nie tworzą się nie ładne zagięcia na serwetce.

DSC00644

Środek pokrywki udekorowałam farbami witrażowymi firmy Amos oraz kwiatkiem z wycinanki. Farby znajdziecie w sklepie

thumb1.html

DSC00641

Żeby pudełko nabrało delikatnego wyglądu, denko wykleiłam czarnym filcem.
DSC00644

Na koniec dodałam małe serduszka z wycinanki, które pozostawiłam w naturalnym kolorze  a pokrywkę wykończyłam wstążeczką w czarne kropki.

DSC00642Wycinanki znajdziecie w sklepie

logo

I jak Wam się podoba odrobina magii użyta do wykonania pudełeczka? Mam jej jeszcze spory zapas i z chęcią się nią z Wami podzielę 🙂


 

Skomentuj

