Pudełko urodzinowe…

Dziś krótki post. Moja przyjaciółka obchodziła urodziny, w związku z tym wydarzeniem postanowiłam jej zrobić mały prezent na wzgląd o naszej dłuuuugiej znajomości, bo to już ok 30 lat i nie wiem jak to możliwe, gdyż mamy dopiero po 18  😉

DSC00617

Na wieczku pudełka zrobiłam transfer – cytat o przyjaźni, z boku okleiłam wieczko koronką, a w środku listkami, uroku dodaje ptaszek z mojego ulubionego sklepu „Wycinanka.net” . Pudełko na zewnątrz pomalowane jest bejcą, w środku farbą akrylową Phoenix i posypane miedzianym brokatem, dno wyłożone jest filcem.

DSC00618    DSC00619

Na koniec, pozostało opakowanie i prezent gotowy 🙂

DSC00623

 

I jeszcze mała refleksja o przyjaźni:

„Przyjaźń to rzecz dziwna. Podczas gdy w miłości mówimy o miłości, między prawdziwymi przyjaciółmi nie mówi się o przyjaźni. Przyjaźń czynimy, nie nazywając jej, ani jej nie komentując”.

                                                                                       Éric-Emmanuel Schmitt

One thought on “Pudełko urodzinowe…

Skomentuj

