Domek dla kredek…

Ostatnio na moje dzieci spłynęła kosmiczna „wizja absolutna” i zdewastowały koszyczki na kredki, które wyglądały jak bo wybuchu bomby atomowej.DSC00616

Wtedy okazało się, że kredki mają nogi i biegają po całym mieszkaniu. Musiałam je jak najszybciej ujarzmić ale niestety nie miałam pod ręką żadnego pudełka, które by im odpowiadało bowiem stały się strasznie wybredne 🙂

Miałam natomiast, surowy len, na którym postanowiłam zrobić decoupage. Wtedy kredki podzieliły się ze mną wizją swojego nowego „domu” a ja tą wizję zrealizowałam 🙂 .

DSC00608Na „Wycinanka.net” znalazłam literki, którymi były całkowicie usatysfakcjonowane. Pomalowałam je na zielono a żeby się wyróżniały dodatkowo pokryłam je zieloną farbą do witraży firmy Amos, efekt podobny jak przy zastosowaniu pearl pen’a. Dzięki temu, literki mają piękny, intensywny kolor.

DSC00609   DSC00610  Nawet z kolorowych sówek były zadowolone i stwierdziły że to dla nich dosyć dobre towarzystwo, skrzydła sówek również są pokryte farbami witrażowymi. Farby znajdziecie w sklepie

thumb1.html

I tak oto historia kredek dobiegła końca 🙂 Wreszcie są zadowolone i już nie szaleją po całym domu  🙂DSC00608

Pozdrawiam serdecznie wszystkie kredki i służę pomocą w znalezieniu dla wszystkich i każdej z osobna nowego lokum 🙂

Po tekturowe literki zapraszam do sklepu

logo

 

 

 

One thought on “Domek dla kredek…

Skomentuj

