Pokrowiec dla Muszelek :)

Jakiś czas temu zapowiedziałam  pokrowiec na wodę dla Muszelek 🙂 . I oto jest, wykonałam go dla przedszkola Muszelki do którego uczęszcza mój synek. To kolejny decoupage na tkaninie, który chciałam zaprezentować.

DSC00577

Postanowiłam również wykonać transfer -napis Muszelki, który wyszedł super i z efektu jestem bardzo zadowolona.  Dodatkowo dodałam muszelki z „Wycinanka.net” które są oprószone złotym i miedzianym pudrem i zabezpieczone lakierem. Przyczepione są na rzepy, żeby można było je odpiąć na czas prania.

DSC00578

Wokół szyjki dodałam pasek morskich stworzonek. Dzięki temu góra prezentuje się bardzo ładnie. Całość wykończona farbami akrylowymi firmy Phoenix i zabezpieczona klejem do serwetek.

DSC00584

Pokrowiec wiązany jest u góry i na dole złotą tasiemką.

DSC00586

Efekt końcowy bardzo zadowalający 🙂 Co myślicie?  Jak Wam się podoba niecodzienny wygląd bańki na wodę?

Duży wybór wstążek i tasiemek znajdziecie w sklepie

jatma-logo_01Tutorial- jak zrobić transfer na tkaninie znajdziecie tutaj.

 

One thought on “Pokrowiec dla Muszelek :)

Skomentuj

