Świątecznie czyli zielona owca i pisanki

Po dłuższej przerwie ożyłam, dopadła  mnie grypa i nie byłam w stanie zrobić nowego wpisu. Dziś przedstawiam kolorowe witrażyki: świąteczne pisanki i zieloną owcę. Tak, tak dobrze czytacie – zieloną :).

Krótka historia „Zielonej owieczki”. Mój starszy synek który wprost kocha zielony kolor stwierdził, że biała owca będzie za nudna i musi być zielona, udało mi się wynegocjować pyszczek i uszy, bo chciał żeby też były zielone 🙂

DSC00516

Witraże wykonałam farbami firmy Amos, znajdziecie je tutaj:thumb1.html

Wszystkim życzę Pięknych Świąt Wielkanocnych – obfitujących w rodzinne spotkania, pozytywne emocje i wiosenną radość.

Skomentuj

